Opinion | Opinie 08/03/2010

The Mug’s Homecoming

When I left for England, nearly 6 years ago, one of the presents I got from my friends was a mug. To keep this memory, I took it to my workplace and used it almost every single day for tea or coffee. Since I quit my job we were heartbreakingly apart, living our separate lives.

But now, we are reunited! My joy could scarcely be greater. Even my girlfriend was jealous of the great big mug hug I gave it when I saw it again.

Hopefully it will be at least another nearly six years before we separate again. I wonder where I will be then, and if I will write a blog entry about it.


De Thuiskomst van de Mok

Toen ik naar Engeland vertrok (…vertrokken wij uit Rotterdam – nee, uit Katwijk), bijna 6 jaar geleden, was een van de cadeaus die mijn vrienden me gaven een mok. Om die herinnering levend te houden nam ik de mok naar mijn werk. Daar heb ik hem/haar vrijwel elke dag gebruikt voor thee of koffie. Sinds ik daar weg ben waren we jammerlijk gescheiden, elk ons eigen leven leidend.

Nu echter zijn we herenigd! Mijn geluk kan niet op. Zelfs mijn vriendin was jaloers op de grote innige knuffel die ik Mokje gaf toen ik hem/haar weer zag.

Hopelijk zal het weer minstens bijna zes jaar duren voordat we weer van elkaar gescheiden worden. Ik vraag me af waar ik dan zal zijn, en of ik er weer een stuk op mijn blog over zal schrijven.

Leave a Reply

