Goedkope stroom

Want we blijven Hollands!

Het is niemand ontgaan, het vriest hier in Engeland. Van de nood een deugd makend ontdooi ik mijn vriezer. Op mijn gemak, want ondertussen is dit mijn gratis vrieskist:

En de spullen uit de koelkast? Ook die blijven mooi op temperatuur!

De thermometer zegt dat dit allemaal best goed gaat:

Buiten 2.5 onder nul, binnen zes en een halve graad erboven. Van mij mag de koudegolf nog even aanhouden, dat spaart me een hoop stroom. Want we blijven wel Hollander natuurlijk!

Over kou gesproken, dit is wel een fantastische foto van Groot-Brittanië onder de sneeuw:

(c) NASA

Leave a Reply

