Oplichterij per wasmiddel

We wisten het natuurlijk al, maar om het dan bevestigd te zien blijft een telurstelling. Waspoederfabrikanten zijn oplichters.

Af en toe draai ik een was, en zo soms gebruik ik waspoeder – vooral als de stank in huis wat penetrant begint te worden of als ik merk dat mijn collega’s meer dan de gebruikelijke anderhalve meter afstand van me houden. En dus moet ik soms ook nieuw waspoeder kopen. De laatste keer viel het me op dat het pak van vorm was veranderd, en uit nieuwsgierigheid keek ik eens verder naar de inhoud.

En je raadt het al: nog steeds 10 wasbeurten (tot en met 2010 ben ik weer voorzien)…

IMG_1870rs

…maar wel met 100 gram minder!

IMG_1871

En natuurlijk staat daar niets over op het pak.

Nouja, ik blijf natuurlijk even lang doen met mijn waspoeder. Zet ik wel een wasknijper op mijn neus en met mijn collega’s kan ik ook wel praten als ze twee meter van me af staan.

One thought on “Oplichterij per wasmiddel

Leave a Reply

